“A.I” AKAN MENGGANTIKAN MANUSIA DALAM SEMUA BIDANG TERMASUK KERJA JAHAT IAITU UNTUK MEMBUNUH MANUSIA.


“A.I” ialah “Artificial Intelligence”.

“Artificial Intelligence (A.I)” bermaksud sebarang alat elektronik, mesin, robot atau komputer yang menggunakan “otak tiruan” iaitu suatu teknologi untuk berfikir secara sendiri. Contohnya seperti sebuah robot yang mampu bergerak tanpa dikawal dan mampu bercakap dan berfikir tanpa disuruh.
Teknologi “A.I” (Artificial Intelligence) telah pun wujud sejak tahun 1955 tetapi pada ketika itu ia tidak meluas penggunaannya.  Tetapi kini ia telah digunakan dengan meluas di seluruh dunia. 


Handphone pintar (Iphone) juga menggunakan teknologi “A.I” (Artificial Intelligence). Anda tentu telah biasa menggunakan aplikasi Google Map.  Ia menggunakan teknologi A.I (Artificial Intelligence) untuk membantu anda mencari lokasi sesuatu tempat dengan cepat. Search Engine seperti “Google Chrome” juga menggunakan teknologi A.I “Artificial Intelligence”. Sebab itu anda mampu untuk membuat sebarang pencarian di Google dengan cepat.

Anda juga tentu telah pernah menggunakan Facebook. Ia juga menggunakan teknologi A.I (Artificial Intelligence) untuk membantu anda menerima maklumat terkini yang anda minati. Sebab itu apabila anda cuba “share” sesuatu berita yang tidak disukai oleh yahudi khazar @ illuminati, maka berita tersebut akan terus “hilang” dari facebook anda. Tentu anda pernah menghadapi pengalaman tersebut.

Kini terdapat kenderaan yang  boleh memandu dengan sendirinya. Ia dipandu oleh teknologi A.I (Artificial Intelligence). Anda hanya perlu duduk sahaja. Kenderaan seperti ini kini banyak terdapat di USA dan UK. Mungkin suatu hari nanti, seluruh dunia akan dipaksa untuk menggunakan kereta “A.I”.




Walaupun terdapat banyak manfaat dalam penggunaan teknologi A.I (Artificial Intelligence) tetapi keburukannya adalah lebih besar berbanding dengan kebaikannya. 

Hilang Peluang Pekerjaan

Apabila semua bidang pekerjaan yang menggunakan kepakaran manusia telah di ambil alih oleh teknologi A.I (Artificial Intelligence), maka sudah tentu manusia akan mula kehilangan pekerjaan. Ini adalah kerana A.I tidak memerlukan gaji bulanan, tidak memerlukan cuti sakit atau cuti tahunan dan juga tidak memerlukan kawalan dari majikan.

Di London, sebuah hospital terkenal iaitu “University College London Hospitals (UCLH)” telah mula menggunakan robot  ”A.I” (Artificial Intelligence) untuk membuat kerja pembedahan yang sepatutnya menggunakan doktor pakar. Ini telah mengakibatkan para doktor di hospital tersebut hampir kehilangan pekerjaan mereka.

Cuba bayangkan keadaan di masa hadapan apabila hospital di seluruh dunia menggunakan  A.I (Artificial Intelligence) untuk menggantikan semua tugas para doktor. Sudah tentu tidak dapat dibayangkan.


Di Spain, sebuah bank BBVA telah mula menggunakan A.I (Artificial Intelligence) untuk membuat kerja-kerja banking dan ini telah mengakibatkan ramai pekerja di bank tersebut telah hilang pekerjaan mereka.

Semua ini adalah sebahagian dari perancangan yahudi khazar @ illuminati untuk menjadikan manusia sebagai hamba abdi kepada mereka. Ini adalah untuk menjayakan agenda jahat mereka yang dikenali sebagai “New World Order” (NWO).


Anda Akan Sentiasa Dikawal dan Diperhatikan 24 jam

Di negara China, Kerajaan China telah memasang lebih 20 juta unit sistem pengawasan CCTV yang dikawal oleh A.I (Artificial Intelligence). CCTV tersebut akan memberikan maklumat terperinci seperti nama, jantina, pekerjaan dan juga maklumat penting tentang manusia yang dilihat oleh A.I. tersebut.

A.I (Artificial Intelligence) akan “scan” dan mengecam wajah anda dengan tepat dimana sahaja anda pergi. Ini akan memudahkan yahudi khazar @ illuminati untuk mengetahui lokasi anda dengan tepat.
Malah di USA dan UK juga telah pesat penggunaan CCTV yang dikawal oleh A.I.  Ia telah dipasang di hotel, Airport, Pasaraya, Hospital, Jalan raya atau di mana-mana saja.  Tidak ada tempat yang terselamat dari pengawasan CCTV.



Artificial Idiots

Para saintis yang ditaja oleh yahudi khazar telah berjaya mencipta sejenis A.I (Artificial Idiots) yang sungguh bodoh dan kejam. Kenapa mereka mencipta A.I. yang bodoh?

Ini adalah kerana mereka akan menggunakan A.I. yang bodoh untuk membuat kerja-kerja jahat seperti membunuh orang, menghilangkan wang dalam akaun bank, menipu dan banyak lagi kerja jahat yang akan diarahkan oleh yahudi khazar @ illuminati.




Killer Robots

Saintis tajaan yahudi khazar @ illuminati telah mencipta sejenis robot yang akan diberikan tugas jahat iaitu untuk membunuh manusia. Robot ini digelar sebagai “Killer Robots”.  Mereka bukan sekadar membuat satu robot sahaja tetapi beribu –ribu robot sedang dalam proses pembuatan. Robot ini akan dikawal sepenuhnya oleh A.I (Artificial Idiots).

“Killer Robots” ini akan digunakan dalam peperangan pada masa hadapan. “Killer Robots” akan menggantikan para askar Israel dan askar USA dan juga askar “NATO” dimasa hadapan.  Askar “NATO” akan menjadi askar untuk” New World Order”.

Apabila “A.I” membuat kerja-kerja jahat, maka sudah tentu susah untuk manusia membawa “A.I” ke mahkamah untuk dijatuhkan hukuman. Sebab “A.I” tidak terikat dengan sebarang undang – undang.









Kesimpulan

Apa yang akan berlaku sekiranya  “Artificial Intelligence (A.I)” mengambil alih tugas peperangan di masa hadapan? Adakah manusia akan mendapat keadilan?

Sudah pasti tidak kerana “A.I” akan dimiliki dan dikawal sepenuhnya oleh yahudi khazar @ illuminati. Mereka akan menggunakan “A.I” untuk menguasai dunia dan juga seluruh manusia termasuk anda.

Inilah yang dikatakan sebagai “New World Order”.


Sumber rujukan:
https://twitter.com/i/status/1014238740619898880

No comments:

Post a Comment