TERBONGKARNYA MISTERI CORONAVIRUS (COVID-19)


APAKAH ITU CORONAVIRUS (COVID-19)?

Coronavirus merupakan sekumpulan virus yang terdiri dari 32 jenis virus  dan mereka terbahagi kepada 2 keluarga. Virus tersebut boleh menyerang manusia dan juga binatang.
Coronavirus (Covid-19) pula merupakan virus yang baru ditemui (atau baru dicipta) pada tahun 2019.
  
Patent untuk Coronavirus yang sedang berlegar di media social sebenarnya adalah untuk Coronavirus jenis lama (ciptaan tahun 2018 atau sebelumnya) dan bukannya jenis 2019.

Orang yang terkena virus tersebut akan mendapat tanda-tanda selepas 2 hingga 14 hari contohnya seperti hidung berair, sakit kepala, batuk, sakit tekak dan demam. Untuk mereka yang mempunyai sistem pertahanan badan yang lemah, mereka akan mendapat sakit seperti batuk yang amat teruk.

99.99% pesakit akan sembuh dari sakit tersebut  tanpa mendapat sebarang bantuan perubatan moden. Hanya pesakit yang telah berumur lebih dari 65 tahun akan mendapat kesan seperti paru-paru berair dan akan menyebabkan kematian sekiranya tidak berubat.


DARI MANAKAH ASALNYA CORONAVIRUS (COVID-19) ?

Ia berasal dari Wuhan di negara China. Terdapat 8.9 juta penduduk di Wuhan. Ia adalah sama besarnya seperti kota London. Ia adalah bandar yang ketujuh terbesar di China.


MAKMAL BIOSAFETY DI WUHAN

Di Wuhan, terdapat sebuah makmal iaitu “Wuhan National Biosafety Laboratory”. Ia merupakan sebuah makmal yang membuat kajian dan penyelidikan tentang virus. Ia dibina pada tahun 2017 dan mula beroperasi pada tahun 2018.


SAINTIS DARI CHINA TELAH MENCURI VIRUS DARI MAKMAL DI NEGARA KANADA

Pada 31 March 2019, 2 orang saintis iaitu Dr. Xiangguo Qiu dan Keding Cheng (suami–isteri) dari negara China telah mencuri virus dari sebuah makmal iaitu “Canadian National Microbiology Laboratory (NML)” di negara Kanada. Mereka kemudian telah menghantar virus tersebut ke negara China dengan menggunakan khidmat Courier .

4 bulan berikutnya iaitu pada 5 July 2019, mereka berdua telah dihalau keluar dari Makmal NML dan dipaksa pulang ke negara China.


Di China, mereka kemudian membawa virus tersebut ke makmal di Wuhan dan mula membuat ubahsuai (modify) virus tersebut.

Ketua mereka ialah Dr. Peng Zhou, Ph.D.  Dialah yang bertanggungjawab dalam mencipta virus baru yang dinamakan sebagai Coronavirus (Covid-19)


PENCIPTAAN CORONAVIRUS DI WUHAN ADALAH DITAJA OLEH DR. ANTHONY FAUCI DENGAN MENGGUNAKAN WANG SUMBANGAN DARI BILL GATES.

Kesemua aktiviti penciptaan Coronavirus (Covid-19) di Wuhan adalah ditaja oleh Dr. Anthony Fauci iaitu seorang penasihat kepada President Donald Trump.

Dr. Anthony Fauci juga merupakan seorang penasihat kepada organisasi “Bill and Melinda Gates Foundation”.

Wang yang digunakan oleh Dr. Anthony Fauci adalah diterima dari “Bill and Melinda Gates Foundation” yang dimiliki oleh Bill Gates iaitu merupakan seorang  “Founder of Microsoft”. 


32 Kilometer dari Makmal tersebut terdapat sebuah pasar iaitu “Huanan Seafood Market” yang dikatakan tempat bermulanya penyebaran Coronavirus (Covid-19).

Ini bermakna, para saintis dari makmal “Wuhan National Biosafety Laboratory” telah membawa Coronavirus ke pasar di “Huanan Seafood Market” untuk menyebarkannya dengan sengaja. Dari situlah bermulanya wabak Coronavirus (Covid-19).


KENAPAKAH KERAJAAN KOMUNIS CHINA HENDAK MEMBUNUH RAKYAT MEREKA SENDIRI?

Kerajaan Komunis China hendak mengurangkan jumlah penduduk di negara China. Mereka sanggup membunuh rakyat mereka sendiri untuk melaksanakan agenda jahat tersebut. Mereka menggunakan virus sebagai alasan supaya tidak ada sesiapapun yang akan tahu kisah sebenar. Sejak December 2019 sehingga kini, Kerajaan Komunis China telahpun membunuh lebih dari 500,000 orang di China.

Kerajaan Komunis China telahpun menempah 1 juta bag mayat untuk digunakan sewaktu operasi membunuh.

Kenapakah mereka memilih bulan December 2019 untuk menyebarkan virus tersebut? Jawapannya ialah kerana orang-orang di China akan menyambut Tahun Baru Cina pada bulan January 2020. Jadi mereka memerlukan masa sebulan untuk memastikan virus tersebut tersebar di kalangan penduduk di Wuhan.

Selepas itu orang-orang yang telah dijangkiti virus tersebut akan melancong ke luar negara untuk menyambut Tahun Baru Cina. Ini akan menyebabkan virus tersebut akan merebak ke seluruh dunia. Itulah agenda Khazar Satanist @ Illuminati.


SAINTIS DARI INDIA TELAH MENGATAKAN BAHAWA TERDAPAT GEN AIDS DIDALAM CORONAVIRUS (COVID-19)

Selepas sebulan Coronavirus merebak ke seluruh dunia, Saintis dari negara India iaitu dari “Kusuma School of biological sciences, Indian institute of technology, New Delhi-110016, India” dan juga  “Acharya Narendra Dev College, University of Delhi, New Delhi-110019, India” telah membuat kajian tentang Coronavirus tersebut.

Saintis dari India tersebut mendapati bahawa Coronavirus bukannya semulajadi. Ini adalah bukti yang kukuh bahawa virus tersebut adalah buatan manusia.

Saintis tersebut juga telah memberitahu bahawa mereka telah menemui gen AIDS di dalam Coronavirus.


RAMAI SAINTIS YANG MENGAKU BAHAWA CORONAVIRUS (COVID-19) ADALAH CIPTAAN MANUSIA


11 MINGGU SEBELUM MEREBAKNYA CORONAVIRUS (COVID-19)

Pada 18 September 2019 iaitu 11 minggu sebelum Coronavirus merebak, Pegawai di Tianhe Airport di Wuhan telah mengadakan latihan kecemasan untuk menghadapi wabak Coronavirus.

Kenapakah mereka memilih Coronavirus dan bukannya virus lain? 


6 MINGGU SEBELUM MEREBAKNYA CORONAVIRUS (COVID-19)

Pada 18 October 2019, iaitu 6 minggu sebelum Coronavirus merebak, sebuah persidangan “Event 201” telah diadakan di New York. Persidangan tersebut telah dianjurkan oleh “Johns Hopkins Center for Health Security” dan “World Economic Forum” bersama “Bill and Melinda Gates Foundation”.

Bill and Melinda Gates Foundation adalah dimiliki oleh “founder of Microsoft” iaitu Bill Gates.

Di dalam persidangan tersebut, mereka telah membuat ujikaji dengan menggunakan simulasi dalam komputer mengenai kesan kepada manusia sekiranya virus merebak. Komputer tersebut memberikan keputusan yang amat memeranjatkan. Komputer itu meramalkan bahawa 65 juta manusia akan mati akibat virus tersebut.



Pada hari yang sama iaitu 18 October 2019, seramai 10,000 askar dari 110 negara telah berada di Wuhan untuk menyertai acara sukan tentera.

Adakah acara tersebut dijadikan sebagai alasan untuk membawa 10,000 tentera ke Wuhan?


4 MINGGU SEBELUM MEREBAKNYA CORONAVIRUS (COVID-19)

Pada bulan November 2019, Negara Komunis China telah melancarkan Teknologi 5G di Wuhan dan juga di bandar-bandar yang berhampiran.

Teknologi 5G akan memberikan berbagai kesan buruk kepada manusia. 5G juga akan memberikan kesan seperti selsema dan demam. Sebab itulah ramai penduduk di Wuhan menunjukkan kesan seperti selsema dan demam.

Jadi, Kerajaan Komunis China akan menangkap semua orang yang menunjukkan kesan seperti selsema dan demam. Mereka akan memberikan alasan kononnya orang tersebut telah dijangkini Coronavirus (Covid-19). Orang tersebut kemudian akan dibawa ke lokasi rahsia sebelum dibunuh dengan kejam.


VAKSIN UNTUK CORONAVIRUS (COVID-19) ADALAH LEBIH MERBAHAYA

Khazar Satanist @ Illuminati sedang membuat perancangan untuk menggunakan isu Coronavirus sebagai alasan untuk memastikan semua manusia di dunia ini disuntik dengan Vaksin.

AWAS!!!

JANGAN TERTIPU!!!

Vaksin tersebut akan menjadikan anda mandul (tidak boleh menghasilkan zuriat).  Ada juga para saintis yang telah membocorkan rahsia dengan memberitahu bahawa mereka akan memasukkan sejenis RFID Chip yang amat kecil di dalam Vaksin tersebut. Ini adalah untuk mengesan lokasi anda dengan tepat. Ini dikenali sebagai ”ID2020 Alliance” atau “Trust Stamp”.


PENIPUAN JUMLAH ANGKA KEMATIAN UNTUK KES COVID-19

Jika anda melihat graf jumlah kematian di seluruh dunia untuk tempoh dari 1 January 2020 sehingga hari ini, anda akan mendapati bahawa jumlah kematian akibat Coronavirus (Covid-19) adalah yang paling rendah berbanding dengan jumlah kematian akibat penyakit lain.

Kesemua angka kematian yang diberikan oleh “mereka” yang mengatakan kononnya mangsa mati akibat coronavirus (Covid-19) adalah palsu. Mangsa tersebut sebenarnya mati akibat penyakit lain yang telah lama mereka hidapi.

“Test Kits” yang digunakan untuk membuat ujian sebenarnya telahpun dicemari dengan virus Covid-19. Sebab itulah ramai yang disahkan menghidap Covid-19 selepas mereka diperiksa dengan “Test kits”.

Jika anda gali semula kubur yang berusia lebih 100 tahun dan kemudian anda membuat ujian “Test kits” pada mayat tersebut, maka anda akan mendapati bahawa mayat tersebut akan disahkan mengidap Covid-19.

Jika anda ingin selamat dari Coronavirus (Covid-19), Tolong jangan membuat sebarang ujian “Test Kits” untuk diri anda.


AGENDA JAHAT UNTUK MENGHANCURKAN EKONOMI DI SELURUH DUNIA

Khazar Satanist @ Illuminati telah menggunakan isu Coronavirus (Covid-19) sebagai alasan untuk memaksa kerajaan di seluruh dunia supaya mengamalkan “Lockdown” (Menutup semua aktiviti perniagaan dan pergerakan manusia) kononnya untuk menyelamatkan nyawa manusia.

Sebenarnya mereka mempunyai agenda jahat iaitu:

1 – Menghancurkan ekonomi di seluruh dunia supaya semua negara akan meminta bantuan kewangan dari Bank Dunia atau IMF. (Dimiliki oleh Jacob Rothschild).

2 – Mewujudkan sistem “Cashless Society” iaitu tidak lagi menggunakan duit kertas. Mereka memberikan alasan kononnya Coronavirus (Covid-19) akan merebak melalui wang kertas.

3 – Menutup semua perniagaan kecil yang dimiliki oleh orang tempatan. Ini akan menghancurkan semua persaingan dan kemudian semua perniagaan akan di monopoli oleh syarikat besar yang dimiliki oleh Khazar Satanist @ Illuminati.

4 – “Social Distancing”.  Mereka tidak mahu kita bersatu kerana mereka takut kepada jumlah kita yang terlalu ramai dan juga mereka takut kita mungkin akan menentang mereka. Sebab yang paling utama ialah teknologi 5G akan “confused”  atau keliru untuk mengesan lokasi anda dengan tepat sekiranya anda terlalu rapat dengan orang lain. Sebab itulah mereka memaksa anda untuk menjarakkan 1 meter dari orang lain.

5 – “Face Mask” merupakan suatu simbol kepada “hamba abdi”. Khazar Satanist @ Illuminati mahu memastikan semua manusia di dunia ini menjadi “hamba abdi “ kepada mereka.


AGENDA VIRUS COVID-19 HANYA AKAN BERAKHIR PADA TAHUN 2025

Khazar Satanist @ Illuminati sedang membuat perancangan untuk menghasilkan  virus baru untuk disebarkan pada tahun 2025. Virus tersebut akan dikenali sebagai SPARS PANDEMIC.


KESIMPULAN


Negara China merupakan “testing ground” untuk Khazar Satanist @ Illuminati untuk menjayakan agenda jahat mereka iaitu “New World Order”.  

Kesemua “Virus” yang terdapat di zaman ini contohnya seperti AIDS, SARS, EBOLA, ZIKA, H1NI dan sebagainya adalah ciptaan manusia (Saintis tajaan Khazar Satanist @ Illuminati) dan dibuat di dalam makmal. Setiap tahun mereka akan menciptakan suatu “virus” yang baru dan akan menyebarkannya melalui suntikan vaksin yang kononnya untuk “berubat” penyakit tersebut. Sebab itulah “virus” tersebut tidak pernah wujud 100 tahun dulu malah ibu bapa kita juga tidak pernah mendengarnya sewaktu mereka masih kecil.

Penciptaan “virus” tersebut adalah sebahagian daripada “Agenda 21” dari United Nations (UN). Apakah itu “Agenda 21”?

“Agenda 21” ialah untuk “mengurangkan jumlah penduduk dunia” sehingga hanya tinggal 500 juta sahaja. Untuk pengetahuan anda, penduduk bumi kini berjumlah 7.3 billion orang. Jadi mereka sebenarnya bercadang untuk membunuh lebih 6.8 billion manusia.



Sumber rujukan:

https://greatgameindia.com/chinese-researchers-caught-stealing-coronavirus-from-canadian-lab/
https://www.nature.com/news/inside-the-chinese-lab-poised-to-study-world-s-most-dangerous-pathogens-1.21487
https://governmentslaves.news/2020/01/29/how-viral-pandemic-benefits-the-globalist-agenda/
https://besacenter.org/perspectives-papers/china-biological-warfare/
https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2020.01.30.927871v1
https://www.naturalnews.com/2020-02-02-coronavirus-bioweapon-chinese-vaccine-experiment-gone-wrong-pshuttle-sn-gene-sequence.html

197 comments:

  1. suami isteri tersebut mungkin ejen illuminati atau ejen2
    rahsia lain..mereka bukan mencuri virus tetapi sengaja diberikan kepada mereka untuk disebarkan di china..mustahil seseorang mampu mencuri virus dari makmal di kanada dengan mudah

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2. apa motif dan untuk apa dia nak curi virus tu.. dorang yang sebarkan virus tu maybe ejen2 illuminati or ejen china yang nak kurangkan populasi

      Delete
    2. Thanks alot for this information

      Delete
    3. Macam dlm filem contagion kot, sengaja makmal/security lepaskan..

      Delete
    4. Pada akhir tujuannya, Sesiapa yang memiliki Vaccine virus adalah controller dan ialah mampu memiliki dunia ni.. kita tidak menolak kemungkinan China sebagai pengorbanan yang pertama hasil virus ini. Stay safe everyone

      Delete
    5. Ya betul tu.. Tidak mungkin orang dengan mudahnya mencuri virus yg berada dalam makmal.... Kalau bukan ada agent rahasia yg terselubung di negara yg bersangkutan

      Delete
    6. Kemungkinan benar theory ini boleh dilihat..kenapa semasa berlaku wabak yg kemuncak di China kota2 besar yg penting bg pemerintah negara sprti Beijing & Shanghai tk kena langsung virus ini. Kita lihat Presidennya yg pergi melawat kws yg dijangkiti..tanpa memakai facemask & rasa tak takut dijangkiti..sebab depa ada penawarnya.

      Delete
  2. terima kasih tuan sebab berkongsi maklumat ini... :)

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum tuan.

    nak tanya, virus aids dicipta oleh satanis ke ?

    terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Para pemuja satan.. Yup.. Their worship..

      Delete
  4. Ini merupakan satu misi yang teruk dan musibat yg di lakukan oleh anak2 haram ini.... Saya rasa sungguh kecewa dgn kelakuan musibat ini

    ReplyDelete
  5. bill gates ada lah orang di belakang virus ini , dia akan cuba melarikan diri ke pulau dan akan di tangkap juga . asetnya akan dibekukan . !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pasti ke..akan ada tindakan untuk manusia² penyembah dajjal ni? I don't think so.. apa yg dorg dh buat sampai skrg.. dorg masih boleh hidup selesa lagi..

      Delete
    2. Kenape bill gates nak join buat benda ni.. Sedangkan dia akan kaya jika ramai manusia mengakses internet.. Apakah agenda beliau? Adakah dia terikat dengan rancangan illuminati?

      Delete
    3. rothchild di belakang Bill Gates

      Delete
    4. Maybe he will live in moon ..who knows. Anything can happen in this world.

      Delete
  6. mereka menyebarkan penyakit ini dan mangaut keuntungan melalui vaksin atau ubat penyembuh haha

    ReplyDelete
  7. Hanya Allah yg dapat turunkan bala kpd org2 zalim INI..aamiin

    ReplyDelete
  8. Inilah sikap rakus manusia yg ingin menuasai dunia....

    ReplyDelete
  9. Harap semua sihat dan tuhan sentiasa melindungi kita..

    ReplyDelete
  10. Patutpun bill gates letak jawatan baru2 ni... tuan, cuba kaitkan lg dengan buku eyes of darkness tu...

    ReplyDelete
  11. Mereka adalah kaki tangan makmal tersebut.tidak mustahil untuk mereka curi......

    ReplyDelete
  12. Wah mesti bnyk effort utk kumpul maklumat ni kn. Just wondering if all the info is true. If it is, you've done such a good job for all human nation and let's all hope that this will end soon and never happen in future again. Apapun, terima kasih atas sharing

    ReplyDelete
  13. Wadafak illuminati.. 13 royal family will ruled the world.. they all are pharaouh son..

    ReplyDelete
  14. Madu tertinggi atas pokok..bukan tualang...susah nak dpt..teratas pokok madu tersebut..ada ubat kepada racun viruscorona..tp sygnya di mana nak cari..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana dapat info ni ? Menarik ...ianya berasaskan sunnah

      Delete
    2. Minum air panas je bak kata pak menteri

      Delete
  15. Ini merupakan tindakan yang kejam.. Virus ciptaan manusia ini sengaja di cipta untuk membunuh. Apakah hak mereka untuk membunuh? Nonsense!!! Sedangkan maha pencipta tidak menurunkan perintah untuk membunuh umat sejagat.. Semoga Tuhan menurunkan hukuman yang setimpal bagi mereka pencipta virus inu!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mereka ni pemuja setan..mana ada halal haram bg mereka

      Delete
  16. Tapi tak apa. Memang sudah diberitahu di dlm alkitab. Moga berpegang teguh kpd ajaran agama masing. Sentiasa riang jangan takut & jangan khuatir sebab Tuhan yang Maha Pengasih dgn kasih kurnianya akan melindungi semua umatnya yang memerlukan petlindungannya. Amen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Namun alkitab juga mengajar kita menggunakan akal fikiran yg waras utk menengani sesuatu perkara..so selain berdoa,bertindaklah secara bijak utk menghindari diri daripada terjangkit wabak ini..

      Delete
  17. tanda dah akhir zaman pasrah saja 😥😥😥

    ReplyDelete
  18. permainan mereka mempertaruhkan nyawa manusia di seluruh dunia. xberperi kemanusiaan sungguh.. 😠

    ReplyDelete
  19. Today at kota kinabalu sabah malaysia
    At kota kota kinabalu total positif coronavirus is, 49pepole

    ReplyDelete
  20. TIDAK akan ada yang BERLAKU didalam dunia ini TERLEPAS dari PENGETAHUAN dan IZIN ALLAH SWT..
    Sebagai makhluk ciptaanNYA...
    BUATLAH sehabis BAIK KITA sementara MASIH DIBERIKAN KESEMPATAN...
    Semoga kita semua tergolong dalam golongan hamba hambaNYA yang berjaya didunia, lebih lebih di AKHIRAT sana...
    Aamiin...

    ReplyDelete
  21. Sudah agak..mmg dirancang..sejak terbaca founder microsoft tu pernah cakap "pd tahun 2020 akan ada virus yg memeranjatkan.." lebih kurang mcm tu..

    ReplyDelete
  22. Ini lah kerja2 syaitan yg diketuai oleh Lucifer.

    ReplyDelete
  23. Siapa mencipta vaksin wabak ini dia itu adalah dalang dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. China dah self declare pun the vaccine, tunggu le inject dlm body n BECOME AUTOBIOID 5G

      WHO warn ethical, logistics n financial issues.

      Its illumination n jewish d main behind d screen. Please checks Israel cases Covid19, seem drama fakes, plot n planned.

      Delete
  24. Kenapa bukan mereka saja yg kena. Diorang nak turunkan populasi org di bumi. Mulakan dari mereka dahulu. Kesemua mereka yg terlibat. Baru lah kita aman.

    ReplyDelete
  25. Berdoalah semoga kita dilindungi oleh Tuhan yang maha kuasa. Amen.

    ReplyDelete
  26. Macam macam la idea sekarang. Tampa virus.. Manusia tetap mati bila tiba ny panggilan allah.. Ap perasaan pd Pencipta virus tu jika fmely dy mati d sebbkn virus ciptaanny... Tentu mnyasal kn.. Soo xde ke perasaan serbh salh.. Pd setiap insan terkorban gara gara jangkitan virus...

    ReplyDelete
  27. Allahu Akbar .. tidak akan berlaku kerosakan di dunia melainkan kerakusan tgn2 manusia itu sendiri... Kerosakan ni adalah dr kejatahan manusia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul.. saya setuju... Dalam Al Quran ada menyatakan, surah Yunus ayat 44 : "sesungguhnya Allah tidak menzalimi sedikit pun, akan tetapi manusia itulah yang menzalimi diri mereka sendiri".

      Delete
  28. Ya Allah....kenapa mereka ni zalim sangat....dah lebih dari iblis

    ReplyDelete
  29. Oh dear,,,what has happened has happened,,what bound to happen sooner n eventually will happen,,,and whomsoever that have planned evil,,whenever their time to begin,,wherever they insisted to spread,,whatever and any each thing that happens,, will only happen with the permission of ALLAH SWT,,,any sick evil arrogant greedy bastard be it a Muslim.,Hindu Christian Jewish or any religion or even an atheist whom had planned suffering tragedy poverty hunger injustice and destruction to mankind especially to the poor and those whom need,,, will most must definitely suffer the consequences in return,,you will for sure reap what you sow,,,the wrath of Allah will rain upon you and you have no where to hide,,,soon your cards will pop up,,,aaaaaarrrrggghhh juz imagine the millions that have suffered painfully and died,,,all of their pains will be suffered painfully by you,,,so you bastards plan evil and for Allah has already planned righteousness and only Allah,s plan will prevail..for those affected by this tragedy,,may Allah showers guidance upon all and that he showers his mercy and forgiveness,,these groups of sick evil arrogant bastards hopefully definitely to read these,,and maybe they think they can live life happily but for how long,,,you will DIE one day and live in another world where there is no time and no end,,you will be tormented daily each and every second eternally in the fires of Hell.

    ReplyDelete
  30. Semuanya dh tertulis dlm loh mahfuz sjak azali lgi...hadapi sja dgn usaha utk mghindar... sabar..dn tawakal...insyallah Allah akn lindungi kita smua....amiin...

    ReplyDelete
  31. Semoga Allah melindungi kita daripada segala musibah n bencana ini. Amiin

    ReplyDelete
  32. Ya Allah berikan kesedaran pada manusia2 yang pandai mencifta virus ini

    ReplyDelete
  33. Allahu hu akhbar .Semuga Allah sentiasa melindungi Kita Dan mengasihani dan Hilangkan penyakit Convif19 Dan penyakit2 yg merbahaya Dan jauhkan musibah2 Dan permudahkan segalanya Ami ya rabbal alamin

    ReplyDelete
  34. Semua Ini petanda akhir zaman Dan persediaan mereka sambut dajal laknatullah .Sama Ada kalian sedar atau tidak mereka telah buat anda berperang dengan ALLAH Dan Rasullah melalui sistem riba .surah Al Baqarah 278 - 279. Mari keluar dari sistem riba melalui platform .SMS no ke 0196954462

    ReplyDelete
  35. Allahu akbar....sapa yg buat begitu harapnya akan dibalas balik diakhirat di mana semua ciptan tuhan itu akan dimatikan dan akan dihidupkan semula di mana ada pertanya pertanyaan akan disoal oleh pencipta kita .... harap orang yang buat begitu sedar betapa tuanya bumi ini sekarang ...dan tampa mereka sadari bahawa bumi ini akan hancur di sebabkan perbuatan mereka sedarlah wahai manusia sekalian bahawa hari kematian selalu menanti nanti akan dirimu itu dan tiada siapa yang akan terselamat kecuali orang yang beriman kepada tuhannya yang maha esa.....dan mematuhi semua arahannya ....walhidaya wasalammualikumm...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sudah pasti..tunggu masa dan ketika..mereka rasa mereka berkuasa atas sekelian makhluk dgn ruling according to their requirements..takkn selamat wlu se milimeter..

      Delete
  36. Apa kejadah lah perancangan depa nie.. Wujudkan virus ciptaan manusia sendiri.. Dah macam movie pula..

    ReplyDelete
  37. Harap penyakit ini dapat di kawal dgn sepenuhnya.. Aamiin..

    ReplyDelete
  38. jadi benarlah fiman allah swt... telah terjadi kerosakkan di muka bumi ini ankara tangan2 manusia itu sendiri

    ReplyDelete
  39. Terimakasih atas perkongsian pengetahuan ini...
    Semoga wabak ini cepat berlalu
    Amin....

    ReplyDelete
  40. Kenapa negara dlm dunia ini tidak mengambil tindakan undang undang terhadap negara cina. Jika terbukti jenayah antarabangsa mereka yg melakukan pada manusia yg tak berdosa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam mana nk ambil tndakan kalau PBB sendiri pun tak betul, klau ada yg lawan cina, means perang dunia kembali la

      Delete
    2. Sebab mereka dah bersekongkol & bekerjasama dlm misi ni..

      Delete
    3. China skrg ni kuasa besar dunia...negara mana yg berani amik tindakan kt depa

      Delete
    4. Tak semudah tu nak ambil tindakan jenayah international, mugkin akan jadi lebih keruh keadaan, tak jugak mustahil akan terjadi nya perang dunia ke4 iaitu perang dunia bersenjata selepas terjadinya perang ke3 iaitu perang dunia virus corona, jadi apa kekuatan yg ada pada negara2 yg tak ada Nuclear ??? Apa mereka mampu buat ??? Boleh ke mereka Siapakah yang akan menguasai dunia akan datang ??? Mahukah kita duduk bawah pemerintahan penjahat ? Sama2 la dipikirkan

      Delete
    5. Money Is King saudara/saudari,,, dengan duit, kita boleh dapat apa yang kita nak...

      Delete
  41. Allah hu akbar3,diakhir zaman, orang2 kafir mengejar dunia tampa mengira ikhsan,janji aku senang, walau yg mati berjuta. So kuatkan keimanan kita, walau mati sekalipon dlm beriman. Orang melayupon sekarang, x ada yg haram bagi mereka, yg penting perut mereka ja.

    ReplyDelete
  42. Semoga Allah memberkati kehidupan kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dajjal akan keluar sekiranya tiada lagi azan berkumandang..
      Adakah benar dengan adanya virus ini..masjid dan surah ditutup..dan bilangan muazin yang melaungkan azan juga semakin berkurangan..

      Delete
  43. Pukimak dorg ni smua... Selfish!!

    ReplyDelete
  44. Manusia yg tidak berhati perut, racus Dan pembunuh.. pentingkn diri sendiri tp lupa yg suatu Hari akan di panggil balik oleh sang pencipta. Di situ lah engkau akan di adili atas perbuatan keji mu.. amen

    ReplyDelete
  45. The time has come,as promised and written in holy Quran. Brace for dajjal brothers and sisters. May Allah ease our journey, and protect us so we died as Allah's believers.

    ReplyDelete
  46. Tentera dajjal laknatullah sudah mula buat kerja mereka..marilah kita sama² memohon perlindungan drpd angkara mrk

    ReplyDelete
  47. Ini perubahan yang amat dasyat kepada manusia seluruhnya.

    Apa yang berlaku sesuai dengan fitrah manusia sejak zaman berzaman. Walaupun kita kurang bersetuju terapi inilah hakikatnya.

    Manusia akan membunuh manusia. Kisah Khabil dan Habbil sejarah manusia yang pertama membunuh manusia dicatatkan di dalam AlQuran. Akhirnya persekitaran yang mengajarnys bagaimana menanam mayat.

    Kini manusia cerdik pandai mencipta virus merbahaya yang boleh mengancam nyawa manusia.

    Manusia makin maju bila ada cabaran. Dari kegelapan manusia cipta lampu. Dari pergerakan dan perhubungan yang terbatas akhirnya manusia menckpta pelbagai alat pengangkutan dan teknologi komunikasi.

    Kini teknologi memasuki era baru yang dikenali ir4.0. Iaitu revolusi industri 4.0 gabungan teknologi jentera,eletronik,media dan komuikasi.

    Manusia makin maju dengan halangan dan cabaran selepas berjaya mengatasinys.
    Sepatutnya manusia makin maju dan makin mengenal tuhanbya yang berkuasa.

    Tuhan maha kuasa dan tidak serupa dengan ciotaanya. Apa lagi Yuses Nabi yang orang Islam hormat dan ikutan umat kristian.

    Kita manusia perlu berkerjasa melawan syaitan. Dalam Al Quran menyatakan syaitan adalah musuh yang nyata. Syaitan akan mempengaruhi manusia.

    Adakah syaitan telah berkejasama dengan Alumenati?

    ReplyDelete
  48. so takde hukuman mati ke pada saintis2 setan ni??

    ReplyDelete
  49. Take action to stop them now!!

    ReplyDelete
  50. Ada 2 pkra saya tak setuju dlm kajian ni. 1. Pasal nk kurgkan penduduk China - krn setahu saya mrk ada akta tak boleh bnyk anak (1@2org jer kalau tak silap), jgka pjg mesti rakyat berkurangan 2. Mrk sedang meranapkan apa yg sdg mrk usahakan utk mjd super economic power by 2030. Tahun 2023 shj mrk dah dijangka oleh semua pakar ekonomi dunia utk menyamai 80% kekuatan ekonomi USA (yg skrg ni 1st rangking Super world economy power). Saya setuju mungkin Virus baru ini ciptaan manusia krn slps senjata nuklear, semua negara super power berlumba² mencipta BOM VIRUS. Dan biasanya, mrk akan merahsiakan contents BOM VIRUS itu supaya kelak dpt menguasai dunia dlm sebarang peperangan yg mungkin tercetus. Kemungkinan mrk accidentally tercemar virus ini dan mjd panik

    ReplyDelete
  51. terima kasih atas butiran yg diberi. semoga Allah SWT memuliakan anda

    ReplyDelete
  52. part yg vaksin tu, sy agak setuju dn logik disitu. sbb dalam kbnyakkan negara virus tsb boleh dirawat, bmaksud no need for a vaccine. tp knp masih juga mcari vaksin? ada kemungkinan yg tinggi disitu. yg sy npk, mslh yg dihadapi oleh kta hnyalah apabila mslh tu dtg dlm volume yg besar dn kta xdpt handle jumlah tsb. ttpi virus ttp boleh sembuh. dlu org guna black magic, skg evolusi kpd virus...semoga allah lindungi kita.

    ReplyDelete
  53. sekarang sudah terbukti siapa.yg mencipta virus ini kdp dunia

    ReplyDelete
  54. Apakah virus ini di cipta tanpa Ada vaksin sebenar untuk penyembuhan? Dan apakah mereka tidak memikirkan yang suatu waktu pasti mereka juga akan terjangkiti virus ini? Atau apakah mereka yang jahat ini telah di suntik dengan imunisasi?

    ReplyDelete
  55. Tahun 2020 mereka sudah anggarkan 65juta akan mati .... Tahun 2021 mungkin ada virus lebih hebat lagi yg setan2 tu cipta .... Semoga kita sentiasa dlm rahmat dan lindungan allah s.w.t

    ReplyDelete
  56. Kalau betul apa yg dituliskan oleh Pengarang/ Pengkaji ini ... Lahanat punya manusia puak2 tu ... ingat dia org lebih berkuasa dari Allah Maha Pencipta Sekelian Alam? Ciptaan mereka hanya sebesar hati virus Covid-19 shj pd Allah ... ke mana kau mau lari aaaa ... Allah swt melihat apa jua perancangan dan perbuatan jahat kamu, Allah akan nampak di mana jua kamu berada. Ingat!!! “Kamu merancang, Allah jua merancang tetapi perancangan Allah melebihi segala-galanya”. In Shaa Allah kau manusia lahanat akan menerima balasan dari Allah yg Maha Berkuasa ... Aamiin YRA

    ReplyDelete
  57. Terima kasih dengan perkongsian pengetahuan ilmu tentang Coronavirus. Semoga kita semua sentiasa berada di dlm lindungan Allah SWT. Aamiin...

    ReplyDelete
  58. Hurmm.. mgkin next wave pny virus akan lg dasyat dan mgkin kiamat bg kita ummat islam ni.. wave yg kali ni pn hampir berjaya.. next memang kita akan habis

    ReplyDelete
  59. Semakin meningkat gelombang network..semakin tinggi risiko manusia mendapat penyakit..Bill Gates sendiri hanya bagi anaknya yang hanya lebih dari umur 9 tahun main fon utk 2 jam saja. sehari..sebab dia tahu Wave akan menyebabkan kanser yg masuk melalui saraf mata ke otak.

    ReplyDelete
  60. Kalu betul, sbb apa masih tidak di tangkap lagi culprit saintis apek laki bini tu utk disiasat oleh mahkamah antarabangsa ke,
    Mesti dengan bukti ini, kesemua negara sudah menuduh pihak cina dan dakwa mereka,

    ReplyDelete
  61. Masyaallah sekiranya dunia ingin kiamat....sudah nampak tanda tandanya...ya Allah tolonglah hambamu yang dizalimi

    ReplyDelete
  62. We are clearly near to End Of Days..everything in ALQuran is all FACT and nothing but FACT.
    Ya ALLAH..lindungi kami Ya Allah sesungguhNYA kau yg Maha Berkuasa seluruh Alam. AMEEN....

    ReplyDelete
  63. Ini lah agenda brg2 kaya atau negara2 kaya...Economic war..end of the day is $$$$$....all for money...greedy for money!!!

    ReplyDelete
  64. Apa tindakan kementerian (jika ini kenyataan).... saya berharap perkara ini adalah tidak benar. Namun jika dgn fakta lengkap pihak kerajaan sewajarnya ambil tindakan tegas demi rakyat semua.

    ReplyDelete
  65. Demi Allah yg menggenggam seluruh nyawa manusia ,,,,dia maha mencipta Dan maha mengetahui ape2 yg terjadi Di mukabumi ini,,,,,bukan setakat coronavirus ni saja malah sebijik pasir yg bergerak di dasar lautan yg paling dlm sekalipun juga Dalam pengetahuan nya,,,,,,sebagai manusia Kita hanya berbuat sesuatu menurut perintah nya Dan meninggakan segala yg di larang nya,,,,,kesudahan yg baek itu adalah Dalam mentaati perintah nya menurut ape yg Di contohi olih Nabi saw,,,,,,,billgates Dan kuncu2 nya pasti dan pasti tidak terlepas dari balasan tuhan nya ,,,,,,,ini semua hanya satu info utk Kita mengambil iktibar Dan utk seluruh mukmin kembalilah Kita pada Allah utk rahmat Dan bekas kasihkan nya dia pada Kita,,,,,,,tnx pada yg share info ni semuga Allah memberkati hiduonya,,,,,,jazakallah khair

    ReplyDelete
  66. Semoga allah melindungi kita dari wabak durjana ini. Tkasih bg info yg sangat jelas

    ReplyDelete
  67. Maka terbuktilah adanya Syurga dan Neraka dimana tempat pengadilan yg sebenar bg mereka yg baik disisi Allah Syurga dan yg jahat Neraka sbg balasan.Kejahatan manusia tidak dpt diadili dimahkamah dunia lihatlah betapa jahat dan kebal organisasi ini diwakili oleh pemimpin dunia yg mahkamah tidak dpt menghukum mereka,Maka Allahlah yg akan menghukum mereka.Kepada yg masih tak percaya adanya Alam Akhirat kembalilah segera kpd Islam,analisis sendiri kebenaran Al Quran yg In syaa Allah semoga Allah memberi hidayah kpd yg mencarinya.

    ReplyDelete
  68. Terkedu bila membaca info ini hanya mampu istighfar.. Allah..Hanya padaMu kami memohon,hanya padaMu kami mengadu. Semuanya sudah tertulis di luth mahfuz setiap perjalanan hidup kami.. Moga virus covid 19 ini lenyap selenyapnya Ya Allah..ampunilah segala dosa-dosa umatMu...😢

    ReplyDelete
  69. Masuk akal juga, padahal demam biasa tiba2 dapat vaksin membunuh yg tak masuk akal lepas buat rawatan disyaki covid-19

    ReplyDelete
  70. Semuga Allah menunjukan kehabatanya , dan menyelamatkan seluruh makhluknya yg ada dibumi ini.

    ReplyDelete
  71. Dalam masa terdekat, semua saintis dunia yg kononnye nak menakluk dunia ni akan mati dalam keadaan yang hina... Kita saksikan bersama. Nak tengok takat mana hebatnya diorang bersama teknologi yg dibangga bangga kn tu...fucking shit illuminati freemason!

    ReplyDelete
  72. Kenapa ada filem sebelum terjadi?

    ReplyDelete
  73. Mmg aku dah agak virus ni bkn semulajadi tp ciptaan manusia yg ingin membuat kerosakkan di bumi Allah ni. Bg aku artikel ni logik.

    ReplyDelete
  74. Masaalahnye mereka X pcaya Allah Swt mereka x pcaya shorga/neraka mereka bolih tentukan brape ramai bolih duduk d dunia ini agknye satu nnti mereka mengaku mereka tuhan

    ReplyDelete
  75. Sy sdh agak... Sbb sblm2 ini Sy pernah tgok Video mengenai New world order.. Dimna agenda utama mereka adalah mengurangkan populasi manusia di dunia ini.

    ReplyDelete
  76. Serah kpd ALLAH....ORG YG CIPTA VIRUS NI PUN ALLAH YG CIPTA....JD X BOLEH LARI MANA ....1HARI PASTI DIBICARAKAN. ..TETAP DIBERI HUKUMAN

    ReplyDelete
  77. Sesungguhnya tidak akan musnah sesuatu itu melainkan kehendak ALLAH SWT dan barang siapa yang sengaja membuat sesuatu kerosakan di muka bumi ini maka orang itulah yang akan menjadi penghuni neraka , jadi sedar sedar lah wahai manusia yang terlebih cerdik dan pandai. Gunakanlah ilmu yang di bagi oleh ALLAH SWT dengan sebaik-baiknya bukan untuk menjahanam,ingat neraka jahanam pasti menunggu kedatangan orang orang yang zalim..

    ReplyDelete
  78. Allah SWT memberi manusia cerdik akal yang genius tetapi dek pengaruh dan godaan iblis mereka lupa akan diri dan takabur. Mereka lupa bahawa Allah SWT Maha Mengetahui dan manusia ialah ciptaan-Nya yang PASTI akan kembali ke alam barzakh pabila tiba saatnya.

    ReplyDelete
  79. Ini semua kerja musuh islam, masjid dh mula dijauhi bagi mengekang virus merebak dikalangan umat.boleh lumpuh sesebuah negara akibat agenda musuh islam..apakah dajal tidak sabar utk keluar bagi menyesatkan manusia..diingatkan kpd umat islam dn bukan islam bahawa apa yg dikatakan oleh Allah didalam Al Quran adalah benar, akhir zaman nanti akan berlaku bilamana manusia akan disesatkan oleh dajjal.. Maka umat islam perlu kembali kepada Al Quran bagi melindungi diri dari diperalatkan oleh musuh islam.

    ReplyDelete
  80. Bangkitlah tentera Imam Mahdi..
    Atur strategi kita kaum Muslimin..
    Mereka telah sabotaj perhimpunan Jemaah Islam kita di Madarasah Seri Petaling..
    Islam kini telah tersekat pengamalannya..
    Solat berjamaah dan solat Jumaat juga dibatalkan..
    Makkah dan Madinah tiada lagi orang islam mengimarahkannYA..

    Bangkitlah Kaum Muslimin..
    Makkah dan Madinah juga telah dis

    ReplyDelete
  81. I knew it, i knew it,
    Ia virus yg dicipta. Ia satu teknik menjatuhkan saham2 dunia, dan pelabur akan beli dgn harga yg sgt murah. Putaran yg berulang.

    ReplyDelete
  82. Thx for sharing this info. Mmg yahudi Allah dah sebut dlm Quran smpi kiamat pun akn pegang watak jahat di dunia ni. Semoga Allah slmtkan kita semua. Amin

    ReplyDelete
  83. What ever it is ,, pintu taubah msh terbuka dan sila ambil kesempatan pada masa yg bertepatan sekarang ini.
    Kemusnahan pasti terjadi hanya saat dan masa nya saja,,
    Wabilahi taufik walhidayah pada semua qaum muslimin dan take care to all mankind,, tq

    ReplyDelete
  84. Agenda jahat NWO utk mempercepatkan kedatangan dajjal laknatullah..

    ReplyDelete
  85. After I read this now I realize that its true of what I've predicted about this Pandemic..theres something fishshie about it..this is very absurd and its Barbaric to the human race..if we can demolish this group of people from the face of the Earth then we'll have peace from them..

    ReplyDelete
  86. We all should be united to fight them... The problem is, we are not united and fighting each other... They all take advantage in us... God won't help us, if we don't change our self to be united and through away our greediness... Our leader need to be strong... No matter whom we choose an our government, they will use the power of money to buy them... Look.. We have lots of traditional medicine... But yet, our kkm is bound by chemical pharmaceutical companies.. Banking, medicine, herbicides and pesticides, weapons and chemicalized food all by them... We like McD and KFC rather than our traditional Nasi Lemak... We have no option to go back and learn from our ancestors... They are the real leaders... Not current politicians... We need to understand this...god save the world by us taking care of humanity...

    ReplyDelete
  87. Assalam..first of all tq admin sbb story about true covid19. But adakah ni story betul?kalau kita kata ni ujian dri Allah? Dan kalau betul kenapa now China zero cases covid? Sedgkan agenda mereka utk membunuh msih lgi xcpai trget. Mohon pencerahan tq

    ReplyDelete
  88. Mereka yg cipta virus....mereka juga yg cipta vaksin...yg jual vaksin dpt untung berganda2...cara halus lupuskan umat islam zaman ni...kaabah sunyi,masjid sunyi,menguntungkan bagi mereka yg mencipta vaksin....

    ReplyDelete
  89. Pertama kali saya mendengar cerita dari kenalan yang mengatakan convid19
    itu adalah ciptaan manusia. Tapi saya tak percaya.. Dan akhirnya ternyata benar..sungguh tidak ada perasaan kemanusian mereka yg sengaja mencipta
    Virus untuk melenyapkan manusia dari bumi Allah.apakah Hala tuju mereka
    Allah sebaik pelindung untuk Kita semua..moga kita terselamat dari ancaman bahaya

    ReplyDelete
  90. Dah terang lagi bersuluh... ternyata mrk yg menyebarkan virus ingin membunuh semua manusia atas bumi ini terutama sekali umat Islam.... Tapi kita ada Allah swt dan senjata kita ialah DOA.. semoga Allah makbulkan doa baik hambaNya.

    ReplyDelete
  91. Sekiranya benar dan ada bukti yg virus2 tu semua adalah ciptaan manusia mengapa tiada sebarang tindakan dan gempuran terhadap semua makmal2 yang berkaitan...

    ReplyDelete
  92. Sebagai seorang muslim. Senjata kita adalah doa...jgn berhenti unt berdoa kerana hanya padaNya kita memohon..In Shaa Allah, kita akan dilindungi..

    ReplyDelete
  93. Alasan ingin mematikan sebilangan penduduk dorg... Padahal itu hanya satu agenda utk menutupi supaya mereka dpt menakluki dunia tanpa menumpahkan darah mereka sendiri...

    ReplyDelete
  94. I think they would probably published my comment before.. Since they can't accept the reality of losing in a war no matter what biological weapon their using..yeah go ahead and used it,but face the real fact that you guys can't win that war..and I know you're reading my earlier comment coz I know all the Internet in this world has been hold and monitor by you guys.. Even you guys owned the world bank..this is the end of "Zaman" Mr Big Isrl/J.. Your ad-Dajjal would never win.. Remember.. Its already been written..face the fact..your gourghot tree could not help you from hiding.. You all are meant to lose.. That's why you're building all this weapon because you couldn't face the fact of losing the war over and over again...

    ReplyDelete
  95. Dunia sudah sampai ke penghujungnya.. Siapkan bekalan kita hadapi fitnah dajjal..

    ReplyDelete
  96. Mari kita sama-sama berdoa sekiranya covid-19 ni adalah benar ciptaan manusia durjana harap semua yg terlibat mencipta virus ini makan tuan nye semula...doa org teraniaya adalah senjata yg paling kuat dan Allah mendengar doa² org yg teraniaya... Allahuakbar..

    ReplyDelete
  97. Tuhan maha adil...semua penganas dunia ini akan terima akibat nya sendiri bila2 masa...

    ReplyDelete
  98. Nk pegi solat jumaat pon susah erghh

    ReplyDelete
  99. Terima kasih admin kongsi maklumat.. Mmg sejak azali illuminati ni yg merancangkam segala-galanya.. Apa yg dicerita ustaz mereka ni adalah anak cucu cicit firaun.. Keturunan firaun. Ekonomi dunia pun mereka pegang. Bank2 dunia trmasuk Bank Negara Malaysia dibawah penguasaan mereka. Apa pun kita sebagai umat Islam jgn selalu brhenti solat n brdoa. Semoga Allah lindung kita dari fitnah Dajjal.. Aaminn..

    ReplyDelete
  100. Undang undang dunia kan ada kenapa x bawa je. Kat international law dan kenapa Canada berdiam sahaja ini dah serious Corona virus dah bunuh nyawa ber ribu ribu nyawa di seluru dunia

    ReplyDelete
  101. jika ia ciptaan manusia sudah tentu penawar sudah tersedia sblum virus dilepaskan. Cuma bila dan siapa yg akn kluarkan pnawar itu.

    ReplyDelete
  102. Yang cipta virus ni dah mati ke tidak?

    ReplyDelete
  103. Bukan selfish.. Ni memang agenda illuminati.. Supaya bakal bertambah pengikut mereka..

    ReplyDelete
  104. inilah kehebatan manusia, ilmu yg dimiliki, ilmu yang dipelajari disalah gunakan.. kerakusan manusia.. hati yang berjiwa syaitan..

    ReplyDelete
  105. Dua orang saintis China itu hanya dijadikan kambing hitam sahaja bagi menjayakan misi2 mereka menyebarkan covid19 tersebut.

    ReplyDelete
  106. Ini semua adalah musuhmusuh2 islam sebenarnya .. Mereka adalah pengikut dajjal ..Benda ni dicipta untuk membuat hati manusia lebih takut mereka dr pencipta kita Allah swt .. Moga semua pulih secepat yang mungkin ..Tidak ada yg boleh melawan kuasa Allah swt ..Allah yg menjadikan seluruh alam semesta alam dunia ni . Allah cipta kita supaya menjadi khalifah yg baik dimuka bumi dan taat pada perintahnya ..Subhanallah Alhamdulillah Wala ila haillallah Allahuakbar ..

    ReplyDelete
  107. Ini amat jelas untk mngurangkn pnduduk2 duniya yng trlalu ramai shingga bnyk binatang2 liar hutan tlh pupus , pOkOk2 balak tlh di tebang , kutub utara dn selatan habis cair dll. dn mnunggu agenda sterus nya WWIII perang trsebar teknOlOgi elektrOnik dn dn semua jenis nuclear ... 1 mew wOrld Order untk dajjal kini ... AllahU99 sOlawat33 SiapSiaga313 !

    ReplyDelete
  108. Ya Allah..Ya Ampun..Semoga Allah selamatkan kita semua dari penyakit berjangkit Covid 19 ni dari seluruh dunia..Kenapa Malaysia masih minta bantuan dari China lg..Sedangkan mereka yg punya angkara durjana di sebalik penyakit ini.Dasar Manusia berhati binatang.

    ReplyDelete
  109. Sedih dgn situasi sekarang. Apa yg terbaik dibuat adalah menghindar sebaik mungkin Dan berdoa semoga pertolongan Allah untuk kita sampai pada waktu yg tetap. Semua ini sunnatullah, untuk menguji kita umat manusia bagaimana imam Kita. SubhanaAllah, semoga kita semua sentiasa dlm Rahmat Allah SWT

    ReplyDelete
  110. Ambillah tindakan undang undang terhadap kerajaan china yang zalim ini.

    ReplyDelete
  111. Keturunan Namrud & anak cucu cicit Firaun, yg bekerjasama dgn iblis laknatullah.Mengingkari Tuhan senantiasa. Sombong,bongkak,dengki,tamak itulah sifat2 yg dimiliki dlm jiwa mrk. Mrk tiada ugama. Stiap dari mrk merasakan mrk lah tuhan. Apapun bagi kita kita ni, pastikan ketaatan kita pd tuhan yg satu Yang Maha Esa, Allah Azza Wajalla. Jgn sampai dpt disesatkan. Ini akhir zaman!!!

    ReplyDelete
  112. Sedarlah wahai kita semua, ini salah satu cara ujian dari Allah SWT untuk kita semua kembali kepadanya. Tak perlu kita memaki hamun dan sumpah seranah, semuanya telah diterangkan dalam Al Quran dan oleh Rasul kita SAW sejak 1400 tahun yg lalu bahawa dunia akhir zaman akan berkeadaan huru hara. Dunia akan dikuasai oleh golongan Dajjal dan pangikutnya, itu tak dapat dielakan dan pasti akan berlaku. Terpulang pada kita sama ada masih mahu hanyut dengan tipu daya dunia atau kembali mengikut ajaran agama,samada dizaman kita atau anak cucu kita, pasti berlaku kerana kita sudah semakin hampir dipenghujung dunia. Semua sudah jelas bagi umat yg beragama Islam, hanya Iman yg menentukan segala.
    Usah sipersoal kenapa tiada tindakan terhadap dalangnya, kerana dunia juga tahu ekonomi/kuasa dunia juga dipegang oleh mereka yg merupakan pengikut Dajjal.Pastinya juga tidak akan terjadi untuk kita melihat mereka2 ini semua ditangkap dan dihukum oleh undang2 yg mereka juga ciptakan.
    Apa yg perlu kita lakukan hanya lah berusaha dan bertawakkal dengan kembali kepada ajaran agama. Yakinkan lah hati kita bahawa harta dunia tidak dapat menjamin kebahagian melainkan disulam Iman dan Taqwa.
    Tips untuk mentarbiah hati**
    Tontonilah ceramah dari kupasan Us. Auni berkenaan dunia akhir zaman.
    Tepuk dada, tanya Iman.

    ReplyDelete
  113. Nak tanya ini betul ke kalau betul kenapa tidak tangkap je bill gates dan orng2 dia minta antidote dan kenapa orng cina antar orng dia tolong malaysia dan bagi topeng muka pada rakyat malaysia?????

    ReplyDelete
  114. sedangkan WTC pn deorg sanggup serang... ini kan pulak rakyat marhein... yg paling aku sedih & kecewa, Islam pulak yg dipersalahkan... walhal Islam tu baik. media massa telah sengaja mengaburi fakta.

    ReplyDelete
  115. Pada akhir zaman kejahatan manusia akan makin bertambah tetapi hukuman Allah akan menimpah mereka pd akhirx.

    ReplyDelete
  116. Dr. Xiangguo Qiu dan Keding Cheng (suami–isteri) dari negara China telah mencuri virus dari sebuah makmal iaitu “Canadian National Microbiology Laboratory (NML)” di negara Kanada. Mereka kemudian telah menghantar virus tersebut ke negara China dengan menggunakan khidmat Courier .

    Kalau betul saintis tu dibuktikan bersalah kerna mencuri virus tersebut kenapa dibiarkan dan tidak diambil tindakan undang2..

    Kedua, Ketua mereka ialah Dr. Peng Zhou, Ph.D. Dialah yang bertanggungjawab dalam mencipta virus baru yang dinamakan sebagai Coronavirus (Covid-19)
    Jika Dr ini dibuktikan bersalah sebab menyebarkan virus dan membunuh ribuan atau ratusanribu manusia kenpa dibiarkan dan tidak diambil tindakan..

    ReplyDelete
  117. stop all product from china now ... block n ban china product... dah lama dah sy fikir china memmang jahat dan kuat tipu... bangsa komunis ni memang jahat lah... habis semua product dan barangan canggih yg selama ni kita guna dari jepun ssmpai ke urope dia ciplak.. so ban n bolck product from china... ni pulak gov malaysia nak terima mark dari china dan dgr vaksin skali ... stop stop jgn jadi bodoh gov malaysia sedang kan negara dia pun belum pulih ... virus dalam kotak terselit adakah kita nampak boleh scan ke..stop mark from china now....fikir logik negara dia pun belum pulih ada hati nak bantu kita malaysia poooooodahhhhhh!!!

    ReplyDelete
  118. Mungkin benar kata atau fakta fakta yg terkandung dalam ini. Namun itu adalah rancangan manusia tetapi jangan lupa wahai umat yg berpedoman Allah azwajallah adalah perancang yg terbaik lagi yg benar! Dalam pengetahuan saya apabila masa hari hampir kiamat manusia akan berkurangan hingga suatu masa umat yg akhir zaman yg jumlah kecil akan dapat menyaksikan bertapa dashyatnye kiamat itu bayangkan seperti cerita rekaan manusia '2012' buat masa sekarang dan seterusnye marilah kita sama sama meningkatkan amalan kepada Allah yg maha pencipta. Amiin

    ReplyDelete
  119. Boleh jadi benar...semuanya agenda jahat, tentunya ke neraka tempatnya puak2 kafir komunis, iluminati

    ReplyDelete
  120. Selfish gila ea .. pentingkan diri sendiri , kau ingat kau bunuh semua kau sorg je hidup dalam dunia .. ya allah kau lindungilah kami ��

    ReplyDelete
  121. The Illuminati ada mamusia yg hidupla di dunia ini hanya dgn NAFSU. Mereka bermaharajale dgn kekesuan yg mereka. Mereka berlagak saperti Tuhan yg menentukan siapa boleh hidup atau mati.

    ReplyDelete
  122. Tetaplah teguh dan percaya kepada Tuhan Sang pencipta,Sebab Hanya Dialah yg empunya dunia dan seluruh isinya, TUHAN Akan selalu menng melawan Perkongsian Setan,.BELIVE IN GOD hanya itu senjata yg ampuh saudara saudaru ku semuanya.

    ReplyDelete
  123. Boikot brg china N stop beli brg Dr china

    ReplyDelete
  124. their steal the virus. but why their fly back to china. why both of them not arrested???

    ReplyDelete
  125. Hidup dan mati seseorang sdah ditulis di lauhil mahfuz.seharusnya kecerdasan dan ilmu yg dberikan Allah kpd manusoa dgunakan dgn sebaik2nya.dan sebaik2nya manusia adalah yg bermanfaat bg manisia yg lain.

    ReplyDelete
  126. Percayalah bila ini bukan keinginan Tuhan maka Dia akan melindungi dunia 😇😇. Tuhan beserta kita 😇😇

    ReplyDelete
  127. Apa2 pun kita serahkan ketentuan ini kpd Allah yg maha berkuasa. Kita hanya boleh berusaha menghindarinya dgn langkah2 sepatutnya dan terus berdoa supaya wabak ini dapat dihentikan cepat olehNya.

    ReplyDelete
  128. Tengok sejarah manusia dlm Quran.. bila usaha haq (Dakwah) ... Maka usaha bathil pun menjadi lbh ketara lagi .... Kekuatan akan mengelma dgn habis²an kekuatan nya ... Cth bila Musa as buat usaha Dakwah ke Firaaun .... Maka Firaun jadi lbh ganas lagi .... Hingga akhir nya ... Dia mengaku dia Tuhan ... Bila smpai peringkat ini maka ALLAH akan hapus kan SEMUA bathil ini .... Iaitu Firaun & kucu² nya di tenggelam dlm laut

    Jadi sama skrg usaha Dakwah sdg giat bergerak seluruh Alam maka ini juga akan bangkit usaha² bathil .... Usaha bathil akan buat kacau bilau seluruh Alam juga ... Tapi kalau umat Islam semua bangkit buat usaha Dakwah ... Maka PASTI... ALLAH akan dtg kan nusrah Nya utk hapus SEMUA Usaha bathil ini

    ReplyDelete
  129. Bersedia lah utk kuatkan ibadah, doa keampunan, bermaaf maafan, taubat nasuha, selesaikan hutang2 yg ada, berbaik2 sesama manusia dan harapan pulang dgn husnal khotimah langsung ke syurga terbaik tanpa di soal dan di azab. Aamiin yrb

    ReplyDelete
  130. Tidak mustahil kita tgk china bebas dari covid 19 dlm tempoh singkat. Mereka dah ada penawar sblm sebar virus. Ini juga perang ekonomi terhadap kuasa barat

    ReplyDelete
  131. Semoga Allah SWT melindungi kita semua, agar terhidar dari segala macam penyakit...

    ReplyDelete


  132. Mungkin mereka NIE tak lihat tuhan tu ada d sisi mereka....biarlah Tuhan saja yang balas perbuatan mereka

    ReplyDelete
  133. The God is watching all the drama in the earth..keep going...soon will get a punishment...cool and live must go on

    ReplyDelete
  134. I like it very much sir, it's very different from other diseases and other viruses. Thank you for the information, sir.

    ReplyDelete
  135. Fuhh seram baca..semoga Allah lindungi umat Islam di seluruh dunia

    ReplyDelete
  136. Kalau teori ini benar, kenapa pbb tidak melakukan tindakan terhadap orng yg menciptakan atau membuat virus tersebut?

    ReplyDelete
  137. Tidak mustahil untuk dikatakan ini adalah perancgan oleh kuasa² besar utk mgurangkan populasi rakyat,dan bg myenangkan utk perang dunia ke-3

    Hanya allah sahaja yg tahu🤲

    ReplyDelete
  138. Semoga mereka...yang menciptakan virus dan membuat kekacauan di dunia.
    Cepat mati dan masuk neraka.
    Semoga keturunannya punah...di makan oleh virus itu sendiri

    ReplyDelete
  139. ya allah lindungilah mahkluk-mahkluk yg baik di muka bumi ini....amien

    ReplyDelete
  140. Aku ada madu tualang, apakah tualang boleh redakan penyakit covid19

    ReplyDelete
  141. sudah Jelas perbuatan amat sangat keji lantas kenapa Mereka (si pembuat virus) masih di biarkan {belum ada Pemberitaan jika mereka di Tahan atau di Hukum}...

    ReplyDelete
  142. satu jer nak cakap.. stick to islam and jangan terima sebarang vaksin atau medication for this or any disease.. kita berdoa pada allah dan jangan terima ubatan dari mereka. boleh?? percayalah hanya doa jaa mampu selamatkan kita. jangan diubati jgn divaksin.

    ReplyDelete
  143. Mana oic. Saintis islam bergabunglah.
    Islam perlukan org cerdik pandai yg tidak obses pada keduniaan semata2 seperti saintis dulu2

    ReplyDelete
  144. Saya sudeah sebarkan artikel ini di media negara China. Tengok apa dia orang kate.

    https://ibb.co/fFQ70mJ

    ReplyDelete
  145. Inilah yg dinamakan sebagai perang nukleur(peperangan cara halus) yg melibatkan % kematian yg sgt tinggi...

    ReplyDelete
  146. Moga Allah turunkan bala' pada manusia yg biadab ni

    ReplyDelete
  147. Semoga Allah melaknat orang yang sengaja buat virus ini. Yakin bahwa Allah maha kuasa atas segala sesuatu.

    ReplyDelete
  148. Para pelaku yang sengaja merancang dan menyebarkan virus corona itu adalah penjahat kemanusiaan. Untuk itu kepada seluruh pemimpin negara yang berpihak pada kemanusiaan segera bersatu untuk mencari dan menyeret para penjahat kemanusiaan ke pengadilan internasional dengan memberi hukuman setimpal hukuman mati !!!

    ReplyDelete
  149. Moga ALLAH menyelamatkan semua manusia yang tidak berdosa. Biarlah kita kembali ke Akhirat dengan kematian yg benar2 dijemput Allah, bukan asbab virus or musibah yang dicipta oleh manusia. Aamiinn

    ReplyDelete
  150. Semoga org2 yang merancangkan kematian massal ini akan mendapat tempat didalam Api Neraka🙏

    ReplyDelete
  151. Dan (ingatlah), ketika orang-orang kafir (Quraisy) memikirkan daya upaya terhadapmu untuk menangkap dan memenjarakanmu atau membunuhmu, atau mengusirmu. Mereka memikirkan tipu daya dan Allah menggagalkan tipu daya itu. Dan Allah sebaik-baik Pembalas tipu daya.(Qs. Al-Anfal: 30

    ReplyDelete
  152. Akhir zaman dajjal akan sebarkan penyakit dan dajjal juga yg akan bw penawarnya konon nanti org akan anggap dia sebagai tuhan disitulah akan berlaku fitnah dajjal... Selalulah amal 10 ayat terawal dan 10 ayat terakhir surah al Kahfi moga kita terhindar dari fitnah dajjal...

    ReplyDelete
  153. mereka semua ejen iblisd dan syaitan terkutuk...

    ReplyDelete
  154. wallahualam. apa2 pun. JANGAN LUPA sahabat2 awal solat waktu.. bertaubat sungguh2..

    InsyAllah Allah akan tunjuk satu persatu.. Moga cepatlah Imam mahdi datang Bunuh semua keturunan Zi....o,ni------s Laknattullah.. serta Nabi Isa akan bunuh Da...,,.,..jja......ll..

    dan dunia menjadi aman seaman2nya InsyAllah,

    SOLAT JANGAN TINGGAL, DAN JANGAN2 LAMBATKAN

    ReplyDelete
  155. Kalau artikel ni diberikan kpd pihak WHO atau PBB, agak2 korang dia percaya x?

    ReplyDelete
  156. Ingat selalu 2020. 20 saat cuci tangan. Orang jarak 1 meter. 0 stay put at home. Bagu lagi sentiasa istinshaq dan istinshar hidung anda sebelum.wudu atau selepas bersin. Virus ni stay 3 hari di rongga hidung sebelum masuk ke paru2. Jika mula nak batuk cepat ambil air hangat cicah garam 2 kali pada lidah n hirup air hangat setiap 20 minit sekali.inshallah.prevention lebih baik daru cure

    ReplyDelete
  157. Semoga Allah SWT melindungi kita dari tangan2 atau manusia berhati syetan. Aamiin YRA

    ReplyDelete
  158. Sama la macam perang moden,ww1,ww2 dan seterusnya
    Propaganda rekaan semata2 semua tu
    Kematian manusia yg begitu ramai semata2 demi ekonomi,populasi dan kepentingan
    Bila perang yg mati askar dan rakyat je
    Vip semua hidup belaka

    ReplyDelete
  159. Satu perbuatan yg terkutuk dan tak boleh dimaafkan.

    ReplyDelete
  160. Inilah sikap rakus manusia yg ingin menuasai dunia....

    ReplyDelete
  161. Dia merancang ,tetapi ketahuilah Allah sebaik2x perancang.

    ReplyDelete
  162. Inilah kerja puak2 setan laknatullah. Mereka fikir mereka yg berkuasa.Allahlah yg Maha Berkuasa.Perancangan Allah yg terbaik. Jhn takut dgn penyembah setan & dajal ini.
    Kukuhkan aqidah/feqah/tasawuf. Bila tiba waktunya kita akan mati juga. Walau apa terjadi pastikan kita tetap dlm Iman & Islam. Semoga Allah pelihara iman kita & keluarga kita serta saudara2 seislam kita semua. Aamiin.

    ReplyDelete
  163. Boleh tak tuan bongkar who is Bill Gates? Apa kaitan dia dgn Agenda 21

    ReplyDelete
  164. Kejam sungguh ajenda mereka. Semoga Allah membalas perbuatan terkutuk. Insya Allah

    ReplyDelete
  165. Allahuakhbar..smg kt smua sntiasa terpelihara dr fitnah dajjal laknatullah..Sntiase mntaati perintah Allah dan RasulNya..Aamiin..Ya Rabbal Aalamiin..

    ReplyDelete
  166. 1st aku ase virus ni direka sb xperlu nk buat perang dunia ke 3.. then vaksin.. tentu2 harga yahudi.. satu dunia perlukan dia walaupon mahal.. then ekonomi lumpuh..dgn cara ni negara2 miskin akan bergantung dgn mereka.. pastu.. nk musnahkan population manusia.. aku bile baca cite ni.. aku ingat resident evil... kalau tgk dr 1st cite dia lebih kurg mcm ni.. umbrella cooperation cipta satu virus..ade someone yg curi dan pecahkan virus tu tersebar satu makmal.. yg mati jd zombie.. then berjangkit ke yg sihat melalui gigitan.. smpai la the ending movie resident evil tu.. utk dptkan satu vaksin.. bile disebarkan semua yg terjangkit akan automatic mati.. then a new life begin.. wallahualam..

    ReplyDelete
  167. Assalam tuan, tak ada artikel baru ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selagi Covid-19 menjadi agenda utama Khazar Satanist @ Illuminati, selagi itulah topik ini akan menjadi tajuk utama blog ini.

      Delete