AWAS!! CHEMTRAIL ADALAH RACUN YANG SENGAJA DISEMBUR DI LANGIT (DAN BUKANNYA PEMBENIHAN AWAN).


Setiap kali kita melihat di langit, kita akan terjumpa jalur putih yang sungguh panjang. Jalur ini akan berada di langit lebih sejam dan kemudian akan berselerak di langit. Kita akan berfikir bahawa itu adalah pembenihan awan. Betul ke?

TIDAK!!!

Pembenihan awan dan Chemtrail adalah dua benda yang berbeza dan mempunyai matlamat yang berbeza.

Pembenihan awan biasanya disembur dengan menggunakan pesawat kecil dengan altitude yang rendah iaitu tidak melebihi 10,000 kaki iaitu dimana terdapatnya awan nimbus (awan hujan). Pembenihan awan tidak akan menghasilkan jalur yang panjang di langit.

Manakala Chemtrail pula biasanya disembur dengan menggunakan pesawat besar dan laju dan ketinggian yang melebihi 10, 000 kaki iaitu dimana terdapatnya awan cirrus (kawasan stratosphere). Chemtrail akan menghasilkan jalur yang sungguh panjang dan berwarna putih.


Chemtrail mengandungi berbagai jenis bahan kimia yang merbahaya seperti barium, aluminum, mercury, radioactive thorium, cadmium, chromium, nickel, barium, ethylene dibromide dan banyak lagi……


Chemtrail juga disembur pada waktu malam ketika anda sedang tidur dibuai mimpi.


Apa akan terjadi sekiranya kesemua bahan kimia tersebut masuk kedalam badan kita? Sudah tentu kita akan mendapat berbagai penyakit yang merbahaya.


Kenapakah “mereka” menyemburkan Chemtrail?

Jawapannya ialah “Agenda 21” dari United Nations (UN).
Apakah itu “Agenda 21”?

Iaitu untuk mengurangkan jumlah penduduk dunia sehingga hanya tinggal 500 juta sahaja. (Penduduk bumi kini ialah 7.3 billion).


Berikut adalah pengakuan berani dari seorang pilot yang meyemburkan Chemtrail:


NASIHAT KEPADA PIHAK TENTERA:
TOLONG TEMBAK KESEMUA PESAWAT YANG MENYEMBURKAN “CHEMTRAIL”.

TENTERA DARI NEGARA CHINA, RUSSIA DAN KOREA UTARA TELAHPUN MENEMBAK BANYAK PESAWAT “CHEMTRAIL”.

SELAMATKANLAH NEGARA ANDA DARI DIRACUN OLEH “SYAITAN”.

Sumber rujukan:
http://stateofthenation2012.com/?p=3433

4 comments:

  1. Salem saudara, says sang at berminat tentang informasi yg dipaparkan. Saya mila terfikir yg asap sebegini juga terlihat sewaktu hari kemerdekaan.

    ReplyDelete
  2. I visdit daily ѕome sites andd sites to reɑd cоntent, exceρt thіs web site pгovides quality based сontent.

    ReplyDelete
  3. Salam saudara..Sekarang baru saya tahu..tahun lepas saya pernah bermimpi seorang lelaki tua yang berpakaian serba putih sambil memegang tongkat..saya tak kenal siapa dia tapi dari raut wajahnya kelihatan sangat berseri dan tenang..dalam mimpi tu hanya saya dan dia..dia berkata pada saya "apabila hampirnya kiamat,akan ada banyak garis2 putih dilangit..."mimpi tu hanya sekejap dan saya terus terjaga..tapi tak pernah saya terfikir untuk cari tahu apa maksud 'garis2 putih' di langit sebab saya ingatkan mimpi tu hanya mainan tidur..sekarang baru saya tahu.benar atau tidak kaitan chemtrail dgn mimpi tu waallahu a'lam..tapi saya sangat bersyukur atas informasi yg berguna ini..terima kasih saudara

    ReplyDelete
  4. Manusia mengkhianati sesama sendiri

    ReplyDelete