BAYI YANG MATI AKIBAT KEGUGURAN TELAH DIJADIKAN SEBAGAI “BAHAN MENTAH” UNTUK DIJUAL


Industri menjual anggota badan bayi yang telah mati akibat keguguran merupakan suatu industri yang sungguh besar dan dibuat secara rahsia di seluruh dunia terutamanya di Amerika dan UK. Kebanyakan “Client” mereka adalah syarikat-syarikat yang besar yang dimiliki oleh yahudi khazar @ illuminati.

Kenapa mereka sanggup membuat kerja jahat dan keji seperti  itu? Apakah mereka tidak ada perasaan perikemanusiaan? Kenapakah mereka berperangai buruk seperti binatang? 
Terdapat banyak sebab kenapa yahudi khazar @ illuminati sentiasa membuat kerja – kerja jijik tersebut.

Mari kita buat siasatan………………….


Menggugurkan Bayi dalam kandungan

Yahudi khazar @ illuminati amat menggalakkan wanita yang sedang mengandung supaya menggugurkan kandungan mereka dan menyerahkan mayat bayi itu kepada mereka. Terdapat berbagai cara untuk mereka melaksanakan agenda jahat tersebut.

Di USA dan UK, mereka telah meluluskan undang-undang yang membenarkan gadis untuk menggugurkan kandungan mereka. Sejak tahun 1973 sehingga kini, sebanyak 60,069,971 kes pengguguran bayi telah dilakukan di Amerika. Ini adalah kes pembunuhan yang dirancang.



Menjual anggota tubuh bayi

Sebahagian besar bayi yang digugurkan dari perut ibu, sebenarnya bayi itu masih hidup dan disimpan sehingga ada pembeli yang sanggup menawarkan harga yang lumayan untuk tubuh bayi tersebut. Contohnya seperti syarikat Stem Express  yang sanggup membeli anggota badan bayi dengan harga yang tinggi.

Seorang pekerja di pusat pengguguran bayi pernah memberitahu bahawa dia pernah memotang kerongkong bayi supaya bayi itu tidak lagi menangis.

Sungguh kejam……




Malah terdapat juga pekerja mereka yang menggunakan bayi yang telah mati dan menjadikannya seumpama anak patung dan mereka bermain-main dengan mayat bayi tersebut.


Darah Bayi

Yahudi khazar @ illuminati selalu mengamalkan meminum darah manusia terutamanya darah bayi atau kanak-kanak. Mereka percaya bahawa darah bayi boleh memanjangkan umur mereka. Sekarang anda tahu kenapa yahudi khazar @ illuminati hidup terlalu lama malah ada yang berusia lebih dari 100 tahun.

“Red Cross” atau “Palang Merah” selalu membuat rayuan untuk mendapatkan darah secara percuma dari masyarakat dunia. Usaha ini pada asalnya bermula kerana yahudi khazar @ illuminati  memerlukan darah yang banyak untuk terus hidup. “Red Cross” adalah salah satu cara mereka untuk mendapatkan sumber darah. Sekiranya anda adalah salah seorang dari penderma darah kepada “Red Cross”, maka silalah berhenti dari menderma darah kepada mereka.

Artis barat juga telah mula berani untuk membuat  upacara meminum darah manusia sebelum memulakan persembahan konsert mereka. Malah para saintis yang bodoh tajaan yahudi khazar @ illuminati juga telah menyokong tindakan meminum darah bayi kononnya untuk menghilangkan penyakit mudah lupa atau “nyanyuk”.


ADRENOCHROME

Anda tentu tidak pernah mendengar perkataan “Adrenochrome”.
“Adrenochrome” adalah sejenis dadah yang dihasilkan oleh tubuh manusia ketika manusia itu berada dalam keadaan takut, trauma, menangis dan bersedih. “Adrenochrome” ini akan dikeluarkan daripada mayat bayi atau kanak-kanak pada bahagian belakang kepala melalui jarum suntikan.

 “Adrenochrome” yang terbaik adalah yang dikeluarkan sewaktu bayi atau kanak-kanak itu baru sahaja mati. Satu botol darah yang mengandungi “Adrenochrome” hanya boleh dihasilkan sekiranya lebih dari lima bayi atau kanak-kanak  dibunuh dengan kejam. Ini adalah kerana bayi atau kanak-kanak yang mati akibat diseksa atau dibunuh akan menghasilkan “Adrenochrome” yang banyak.

“Adrenochrome” kebiasaannya akan digunakan oleh yahudi khazar @ illuminati untuk memanjangkan umur mereka sehingga mencecah umur 100 tahun.



Kulit Bayi

Kulit bayi sering digunakan sebagai bahan mentah didalam pruduk mereka.  Contohnya seperti produk bahan kecantikan untuk wanita, kulit bayi juga digunakan untuk membuat dompet “wallet” yang berjenama. Mereka memilih kulit bayi kerana menurut mereka kulit bayi merupakan kulit semulajadi yang segar dan terbaik.


Sel bayi dalam vaksin

Setiap vaksin (MMR, Tdap, Dtap, Gardasil dan sebagainya) terdapat didalamnya sel manusia yang diambil dari bayi yang mati akibat keguguran. Apabila sel ini disuntik kedalam badan manusia, maka sistem pertahanan badan (immune system) akan menganggapnya sebagai benda asing dan akan menyerang sel tersebut.

Apabila ini berlaku, maka sel badan kita juga akan dianggap sebagai benda asing oleh sistem pertahanan badan kita. Maka peluang untuk mendapat penyakit kanser dan juga berbagai penyakit lain adalah tinggi

Kita telah diberitahu kononnya jika anak kita tidak disuntik dengan vaksin , maka anak kita akan mendapat berbagai jenis penyakit. Adakah ini benar?
Setiap bayi yang baru lahir adalah sihat dan sempurna. Allah S.W.T. telah menciptakan manusia dengan penuh sempurna. Hanya vaksin yang membuatkan bayi tersebut menjadi tidak sihat dan berpenyakit. Jika kita kaji sejarah, kita akan mendapati manusia zaman dahulu hidup lama iaitu lebih 100 tahun. Tetapi manusia zaman sekarang hanya hidup sekitar 50 hingga 70 tahun sahaja. Kenapa?

Tujuan utama suntikkan vaksin untuk bayi yang baru lahir adalah untuk memastikan bayi itu akan sentiasa menjadi “pelanggan tetap” kepada industri perubatan. Vaksin itulah punca berlakunya penyakit ketika bayi tersebut telah menjadi dewasa.


Kesimpulan

Nyawa manusia kini tidak bernilai lagi di sisi yahudi khazar @ illuminati. Mereka menganggap manusia seumpama binatang dan malah lebih hina dari binatang. Dunia ini semakin menghampiri ke peringkat menuju “New World Order”. 


Sumber rujukan:

No comments:

Post a Comment